2009. október 7., szerda

Ezt a díjat kaptam Csillától http://csilla-firkak.blogspot.com/. Köszönöm szépen.

Ez a blogírás részemről titkos naplónak indult, illetve emlékmegőrzésnek. Valami más is lehetett benne, különben nem tettem volna nyilvánossá gondolom :) Viszont ismerőseim számára ismeretlen, nem árultam el senkinek. aki olvassa, személyesen nem ismer engem (egy kivétellel), hanem valahogyan, véletlenül rátalált. Én még egyelőre ott tartok, hogy nem szeretném, hogy befolyásoljon írás közben az, hogy tudom, hogy olvasnak, és valamilyennek kell lennem.


Örülök a díjnak, mert magam is sok blogot olvasgatok. Kifejezhetem, hogy néhány blogíró bejegyzését különösen várom. Nagyon nagyon szeretem Szösszeneteket Mártától: http://prodanmarta.blogspot.com/
Csodálatos világ az övé, tiszta, szép, valódi, nagyon szeretek hozzá látogatni. Picikét hasonlít a mi világunkhoz, nekünk is az a szép.
Anyamadár, ha lehet ismeretlenül, blog által megismerni és megszeretni valakiket, akkor én őket nagyon :) Olyan, mintha ismerném őket, velük örülök, ha örülnek, és mérgelődök, vagy szomorkodok ha az van. Úgy olvasok róluk, mintha kedves ismerőseim lennének. http://hicudzsi.freeblog.hu/
Eszter blogja, http://mindennapraegyjatek.blogspot.com/ azért kedves nekem, mert nem vagyok igazán ügyes, az a kreativ boltból ügyeskedő, könyvből fejlesztő tipus. Eszter blogján igazán eredeti, nagyon jó, könnyen megvalósítható játékötletek vannak. Sokat kipróbáltunk már.
Végül egy régi és egy új kedvenc:
Az első blog, aminek rendszeres olvasója lettem:
És a legújabb, elbűvölő gyönyörűség, alig várom az újabb bejegyzést: Remélem, folytatódik, mert nekem nagyon tetszik ez a virtuális kirándulás:
Jó játék ez a blogvilág. Igazi, értékes emberi világokra lelhetünk általa.

2 megjegyzés:

márta írta...

Jaj Bonca, el sem hiszem, hogy ennyi szépet mondasz rólam. Köszönöm nagyon. :)

erika.vari@gmail.com írta...

Pedig röviden írtam :), mert eléggé elfáradok estére, szóval, a TE blogodat várom, és nagyon üdítően hat a lelkemnek, amikor odalátogatok.