2008. december 26., péntek

Úgy vártam ezt a karácsonyt, talán azért, mert olyan hosszú ideje ment a megállás nélküli hajtás. Jó dolgok történtek mostanában váratlanul alakuló programok barátokkal, elég sok, különböző, és jó hangulatú.
A szenteste, ajándékozás szép lett, kedves, meghitt. A gyerekek úgy örültek mindennek, az egész karácsonynak. Eszter mikor kibontotta a sárgarúhás hercegnőt, azt mondta "erre vágyakoztam". Nagyon élvezték, hogy együtt énekeltünk a csillagszórózás alatt, ugyhogy ideje rendesen megtanulnom a szöveget.
Szóval, ami a nagyon fura nekem, hogy az annyira várt pillanat eljövetelekor, és beteljesülésekor, szinte közvetlen utána azonnal, elkezdtem rosszul érezni magam. De mindenemnek baja volt, a torkom, az orrom, tüsszögés, a mellkasom, és legfőképpen a gyomrom, hát azóta eltelt két nap, és javulgatok, de elég gyengének, bágyadtnak érzem magam még mindig. Hát megleptem magam, hogy így engedtem ki-fel.
Készítek egy kávét és folytatom.

Nincsenek megjegyzések: