2015. március 12., csütörtök

Reggeli gyümölcsterápia :)


"Lekopogom".. szeptember óta a három gyerek közül, egy sem volt lázas egyszer sem, nem kellett orvoshoz menni, gyógyszert szedni egyszer sem. "Nem akarom elkiabálni", de mindenképp érdemesnek tartom elgondolkozni azon, hogy mivel érdemeltük ki ezt a szerencsét, hiszen olyan sokan, sokat voltak betegek körülöttük, hogy ez kész csoda, hogy "megúsztuk".
Két dolog van, amit eddig nem csináltam, de az idén igen, ezért ezekre gyanakszom.
-Ebben a tanévben rendszeresen adtam nekik D vitamint. Amikor valamelyikükön azt láttam, hogy nagyon fáradt, kimerült, ha aznap menne iskolába estére beteg lenne, akkor éltem a szülői igazolás lehetőségével, és egy napot igazoltam. Ilyenkor a kiválasztott gyermek maga is meglepődött, de azért átadta magát a pihenésnek, lazításnak. Teát készítettem neki, hagymateát is, itattam, pihentettem, kedveskedtem vele. Nagyon megéri szerintem, mert így csak egy nap, ha pedig beteg lenne, az sokszor egy hét is akár.
Más vitamint én nem szedetek velük. Inkább téli időszakban savanyú káposztát, narancsot, diót és amit még vitamindús tápláléknak gondolok, azt adok nekik.
Mostanában figyeltem fel arra, hogy ha összevágok nekik gyümölcsökat, néma csendben bármennyit eltüntetnek pillanatok alatt, falják. Érezhető, hogy ki vannak éhezve rá. Reggelente összevágok egy adag gyümölcsöt, és még reggeli előtt egy tányérból hárman megeszik. Olyan béke van ilyenkor, és csönd :) Mostanában minden reggel így kezdjük a napot.

Nincsenek megjegyzések: