2016. január 22., péntek

Feljegyzések a jövőnek.
Ezt a blogot én kicsit magamnak, magunknak is írom, mint ahogy fotót készít az ember, egy egy pillanatot, történést megőrzök a jövőnek, hogy visszanézhessünk egy kedves időszakra.
Jelenetek a jelenünkből:

1. Néha spontán bedobok mélyebb kérdéseket a gyerekeimnek, csak úgy. pl valamelyik nap, Benedekkel öltözködtünk és mentünk a két kicsiért az iskolába, és öltözködés és lépcsőházban haladás közben feltettem a kérdést, hogy mondjon három dolgot, azaz mi az a 3 amit szeretne elérni az életében, ami szeretne ha megvalósulna..

értette a kérdést, és szinte rögtön kész volt a válasza, 

-minél több időt tölthessen a családjával

-minél több időt tölthessen a természetben

-azzal foglalkozhasson, ami érdekli, amit szeret,

ennyi. Nekem nagyon tetszik! :) Szimpatikus célok, életterv :)

2. Tegnap véletlenül felpórszívóztam egy fénykardot :)

3. Újabban mindennapos "bosszúságom"- ah már megint átállította Benedek a fordítót angol - magyarról latin magyarra :) növénymánia van, a latin neveket is észben tartja, mint madaraknál az angolt.

4.Megállapítás, a héten volt Ábel sakkversenye, Eszter zongoraelőadása, hazafelé megállapították, - tuk, a fekete fehér a közös :) 
Fekete-fehér:
Ábel: sakk
Eszter: zongora
Benedek: zebra azaz állatszeretet
és én és Robi Jin-Jang
szerintük..

5.Tegnap este a hosszú nap után, Ábel házit ír, én vacsorát készítek, amibe Benedeket bevontam, kértem törjön fel sok tojást. Ábel szerette volna, Benedek rászólt, (nem azt hogy te most házit írsz) hogy nem te azt úgysem tudod, te nem tudsz. Ábel legörbült szájjal, lehajtott fejjel oldalgott el onnan. 
Azt mondtam neki, hogy ez a szöveg soha ne vegye el a kedvét semmitől! Aki most bringabajnok, vagy úszóbajnok vagy korcsolyavilágbajnok, az mind mind, egyszer nem tudott úszni, bicajozni, korizni, egyszer kezdő volt míg mások tapasztaltak, stb.. beszéltem sokat majd megkértem Benedeket, hogy az utolsó két tojást hagyja meg Ábelnek.
Mikor Ábel következett, megkérdezte, hogyan kell feltörni, Benedek elmondta neki, és erre Ábel úgy törte fel a tojásokat, ahogy még eddig csak videón láttam Jamie Olivertól, Benedek és én csak ámultunk, tátva maradt a szánk! Elképesztő volt, jó tanulság volt mindannyiunknak :)

Eszterről még nem írtam, róla most annyit szeretnék magamnak megjegyezni, hogy rengeteget zongorázik, furulyázik, naponta, órákra képes belemerülni szó szerit. Volt már hogy három és fél óra után szólásra hagyta abba :) Jó látni, hogy így szereti. Nem gyakorol, hanem a maga örömére teszi.

Nincsenek megjegyzések: